środa, 16 października 2013

brak czasu = brak weny twórczej

nie chcę marudzić, czy narzekać, ale muszę przyznać szczerze, że ostatnio mi brakuje weny twórcze... do pisania....tak właśnie!! Kartek mam całe mnóstwo, ale zazwyczaj już porostu nie mam siły, aby do kartek jeszcze coś sensownego dopisać, bo samych zdjęć to też nie lubię wrzucać. Ale udało mi się trochę sił zebrać i podzielę sie z wami moimi nowymi wytworami.
        Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie kartki na urodziny, obie są praktycznie takie same, ale zrobione  
w    innych kolorach.
Na pierwszej z nich pojawia się kolor brązowy i ecru, do tego dochodzi papier ozodbny z LEMONADE. Na środku nakleiłam rozetkę w kolorze brązowy i dokleiłam liczbę "55" - wiek solenizantki.  Rozetkę ozdobiłam również kwiatkami z perełką.


Oba papiery rozdzieliłam koronką, dodałam napis "w dniu Twojego święta" i i dokleiłam jeszcze motylki w kolorze ecru.


Druga kartka różni sie tylko i wyłącznie kolorami, tutaj króluje biel i fiolet.




Moje dzieci postanowiły dzisiaj zastrajkować i nie chcą jeszcze spać (choć zazwyczaj o tej porze to już mają kolorowe sny) Teraz wyżywają się artystycznie na kolorowankach. 
A my od  trzech dni nocujemy poza domem i od trzech dni nie mam dostępu do mojego biurka :( nie, nie jestem na wczasach - mamy poprostu większy remont w domu i musiałam sie z moja trzódką "ewakuować". Ale w piątek już wracamy i wtedy znów będe mogła coś stworzyć.


do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz