niedziela, 16 lutego 2014

kartka z różami...

ostatnio mam bardzo mało czasu na tworzenie, tym bardziej jestem zadowolona z kartki, którą Wam dzisiaj prezentuję. Praca nad tą kartką sprawiła mi wielką radość, ponieważ od razy miałam na nią pomysł
i wiedziałam co się na niej znajdzie.




Zaczęłam od tego, że postanowiłam zrobić te kartkę w innym formacie niż te, które robię na "co dzień"
Kartka jest podłużna i składana na trzy. Na najdłuższą jej część przykleiłam papier różowy, środkowe skrzydło ozdobiłam papierem w róże i to właśnie ten papier był inspiracją dla całości pracy.


Wzorując się na papierze w róże postanowiłam sama zrobić takie róże i wydaje mi się, ze udało mi się przerobić ten wzór. Kwiatki te już pokazywałam w innej mojej pracy i są one robione "na mokro".
Na najmniejsze skrzydło kartki przykleiłam wytłoczony, jasno - brązowy papier, a później ułożyłam kompozycję z różyczek. Całość uzupełniłam jeszcze kilkoma perełkami


 Na górze umieściłam jeszcze wiek solenizantki i jedną różę.
I tak wygląda kartka w całości...


Ja idę teraz wyjąć muffinki z piekarnika - gotowe w sam raz na niedzielną kawkę :)


do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz