czwartek, 27 lutego 2014

40 lat minęło...

ostatnio jakoś często robię karki na 40-ste urodziny, zamówienie na kolejne dwie - do zrobienia.
dzisiaj pokażę Wam dwie kartki właśnie na 40-stke, dla kobiety.


Na pierwszej kartce pojawiaja się dwa kolory - ecru i bordo, bardzo mi się to zestawienie podoba, ponieważ jest takie bardzo eleganckie. Papier ozdobny ma dość charakterystyczny wzór, więc kartkę postanowiłam już tylko troszeczkę ozdobić...

Przykleiłam wiek solenizantki i dodałam bordowe różyczki oraz dla kontrastu - zielone listki, kartkę przewiązałam również wstążką w kolorze ecru


Jak się dokładnie przyjrzycie, to na pewno znajdziecie perełki, które dodałam na sam koniec jako przysłowiową "wisienkę na torcie" ;)


Druga kartka jest w większym formacie, bo miało się tam znaleźć miejsce na dużo podpisów z gratulacjami.
Bazą jest papier w kolorze ecru, jasny brąz, oraz ozodbny papier na którym znajdują się oba te kolory.
Jest kółka z "40" oraz napis: z najlepszymi życzeniami


 Ułożyłam też kompozycję z kwiatów w kolorze zielonym, bordowym oraz w jasno brązowym.  Środki kwiatów ozdobiłam perełkami i złotymi ćwiekami.
Przyznam się, że ostatnio często bawię się w układanie podobnych "bukietów" na kartkach,
bawiąc się przy tym różnymi zestawieniami kolorystycznymi.


Dzisiaj się wyżyłam artystycznie w trochę inny sposób niż zwykle - zrobiłam to za pomocą wałka :)
malujemy pokój naszym córeczkom  i o dziwo zostałam dopuszczona (mój mąż jest malarzem) do narzędzi malarskich więc mogłam trochę poszaleć :)


do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz