czwartek, 20 marca 2014

wiosennie...

do mnie wiosna przyszła  już dziś! Za oknem słoneczko, ptaszki ćwierkają więc postanowiłam
dokończyć moją pracę, którą zaczęłam robić z początkiem tygodnia.
Dzisiaj nie pokażę Wam kartki tylko wianek na drzwi. Nie lubię kupować takich rzeczy, bo nigdy nie umiem znaleźć odpowiedniej ozdoby, więc od jakiegoś czasu robię sama ozdoby na nasze drzwi.
Wianek ten dodatkowo wędruje na wyzwanie w i-kropce "Energetycznie i kwieciście"



 Wyzwanie polega na zrobieniu kwiecistej pracy, która nie jest kartką - a że ja i tak planowałam zrobić wianek to czemu nie spróbować swoich sił ;)
Zaczęłam od owinięcia styropianowej oponki gruba dratwą. Potem wydziurkowałam kwiatki i listki
no i układałam, układałam, aż ułożyłam kompozycję która mi się spodobała.



 Na pracy musiał znaleźć się też ptaszek, więc poszukałam odpowiedniego wzoru i wycięłam,
oko zrobiłam ze złotego ćwieka, a skrzydełko z korka.


Jak Wam się podoba moja "niekartkowa" praca?? Ja jestem z efektu bardzo zadowolona


                     Jak już wspominałam we wstępnie, pracę zgłaszam na wyzwanie w i-kropce.


 Wam życzę przyjemnego i słonecznego popołudnia

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz