poniedziałek, 17 marca 2014

Kolejna czterdziestka...

a raczej dwie ;) niedawno wspominałam, że ostatnio mam dużo zleceń na kartki na okrągłe - 40-ste urodziny, dzisiaj wam pokażę kolejne dwie właśnie na tę okazję.
Są to dwie podobne kartki - po prostu jedną z nich poddałam liftingowi ;)

 

                            Kartka jest bardzo kolorowa - wiosenna, jest sporo kwiatów i jest też motyl.
                                                                 Spód motyla jest wycięty z korka


                                                         
     Kartka jest w formacie DL i otwierana dwoma "skrzydłami".


Druga kartka jest po "lifcie", troszeczkę zmieniona. Przede wszystkim jest w innym formacie - kwadrat.
Tu po przekątnej przykleiłam koronkę, którą bardzo lubię i tez dość często w moich pracach wykorzystuję.


 Motyl jest zrobiony tak samo jak na pierwszej kartce, bo bardzo podoba mi się ta kombinacja z korkiem.



przyjemnego wieczoru
i do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz