poniedziałek, 14 lipca 2014

Box na roczek...

Dzisiaj pokażę kolejny BOX, tym razem na 1-sze urodziny dla Zuzi :)
Kolory nie są typowo dziewczęce, ale ta kombinacja bardzo mi się spodobała,
ponieważ jest taka bardzo letnia...



Wieczko boxa zdobią napis, serduszko oraz kwiatuszki, wieczko przewiązałam  dratwą
i dodałam kokardkę


A w środku... Siedzi sobie biedroneczka na kolejnym, mniejszym pudełku (w którym zostaną schowane kolczyki dla małej solenizanki)


Box w dwóch kolorach: mango i zielona kratka.
Skrzydła ozdobione bardzo delikatnie, pojawią się serce, guziki
oraz tekturowa gwiazda którą potuszowałam



A tu dokładnie widać środkowe pudełeczko z przestrzenną biedroneczką


Zrobiłam pudełko, użyłam jednej tekturki (małej bo małej, ale jest) tak więc zgłaszam moja pracę na wyzwanie w I-KROPCE

 

do zobaczenia wkrótce
Michaela


1 komentarz: