wtorek, 1 lipca 2014

Ślub w fiolecie...

Kolejna ślubna kartka, tym razem przewodnim kolorem jest fiolet.

Sam papier już jest bardzo wyrazisty, dlatego chciałam dodać coś delikatnego, zwiewnego- a takie moim zdaniem są właśnie te kwiatki. Są one zrobione z papieru do pieczenia - a efekt jak dla mnie rewelacyjny. Pomysł ten podpatrzyłam dawno, dawno temu u mojej szwagierki JUSTYNY i przy okazji tej kartki przypomniał mi się ten prosty sposób na kwiatki.


Oprócz białych kwiatków pojawiło się warstwowe serce, którego boki postrzępiłam nożykiem. Przykleiłam również tekturową "Młodą Parę" z WYCINANKI, którą wcześniej pomalowałam perełkami w płynie, dzięki czemu Młoda Para otrzymała trochę "połysku" (co fajnie widać na pierwszym zdjęciu)
Z drugiej strony jest biały papier wytłoczony w kwiatki, wstążka i wystemplowany napis.


W środku na jednym  skrzydełku również biały, tłoczony papier ozdobiony perełkami i dwoma motylkami


a na drugim skrzydle miejsce na pieniążki


Kartkę tę zgłaszam na lipcowe wyzwanie w SCRAPCAFE.

 

do zobaczenia wkrótce
Michaela

3 komentarze:

  1. Uffff.... Nie było łatwo Cię znaleźć :) Cieszę się, że się udało.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)
    Niestety link zostawiony przez Ciebie nie działa. Czy mogłabyś dodać pracę do żabki jeszcze raz (wklejając link do tego posta: http://kokartka-art.blogspot.be/2014/07/slub-w-fiolecie.html), a stare zgłoszenie skasować? Bardzo dziękuję.
    A karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za trud włożony w poszukiwanie :) zrobiłam według zaleceń i jest nowe zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca !!! Serdecznie dziękujemy za udział w Wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń