piątek, 1 sierpnia 2014

dla każdego coś miłego ....

dzisiaj na tapetę idą dwie kartki urodzinowe - jedna dla kobiety, druga dla mężczyzny.
Zapraszam...


Na kartce dla kobiety przewijają się odcienie beżu,jednak dominującym kolorem jest bordo. Kwiatki ręcznie gniecione i składane. Największy kwiatek - to tez robótka ręczna - lecz nie mojego wykonania - ostatnio stałam się właścicielką pięknych koronkowych (koniakowskich) kwiatków.
Kwiatki ozdobione ćwiekami, jest też tekturowy ptaszek
oraz digi stempel (już nie pamiętam od kogo go sobie użyczyłam)


Tu mamy kartkę dla mężczyzny - dominują zieleń i brązy. Odkąd mam nową drukarkę mogę sobie W KOŃCU  pozwolić na ułatwianie pracy i ozdabianie kartek rożnymi grafikami. I tak, na tej kartce pojawiła się fajka (solenizant delektuje się właśnie tytoniem z fajki). Kartkę przewiazałam również dratwą.


Na kartce jest też digi stempel (taki sam jak na kartce powyżej, tylko wiek się zmienił) i są tekturowe zawijaski z WYCINANKI.
Papiery na obydwóch kartkach pochodzą z kolekcji UHK Gallery z kolekcji "Weekend"


życzę Wam wszystkim przyjemnego weekendu
i do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz