poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Sezon weselny w pełni...

a co za tym idzie, jedna kartka weselna goni kolejną... W moim przypadku przekłada to się na robotę taśmową i masową, czyli z każdego wzoru robię średnio 5 egzemplarzy.
Dzisiaj dwie odsłony jednej kartki - uwaga dużo zdjęć!!!



Kartkę ozdabiają śliczne papiery LemonCraft z kolekcji  "Nie zapomnij mnie". W kółku przykleiłam Młodą Parę na rowerze z WYCINANKI, którą ozdobiłam kwiatkami w kolorze niebieskim i białym. Każdy kwiatek ma małą perełkę, są też zielone listki.


Wyjątkowo kartka nie jest ozdobiona kokardka - jest tylko biała wstążka w połączeni z koronką w kolorze ecru i do tego napis

 

W środku znajdziemy kieszonkę na pieniądze...


 Oraz cytaty, ozdobione wstemplowanymi gołąbkami, perełkami w płynie


 jak i kwiatkiem.


są też korkowe serca


a tu widać na ile części jest ta kartka składana


Druga kartka jest w innym zestawieniu kolorystycznym, do bieli doszedł ciemny róż i jest też Młoda Para
w sercu również z Wycinanki.


 Na tej kartce wykorzystałam  również papier  LemonCraft z kolekcji "Tylko mnie kochaj", z tej samej kolekcji jest również badzik -  po raz pierwszy pojawia się taka ozdoba w moich pracach.



A Wam, która wersja się bardziej podoba - ja osobiście nie umiem się zdecydować...
Przyjemnego wieczoru

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz