piątek, 3 października 2014

Biało - czarna kartka na ślub...

jak pisałam w ostatnim poście, dostałam zlecenie na kartę w właśnie tej kolorystyce. Było to dość sporym wyzwaniem, jednak poradziłam sobie z nim - klientka była bardzo zadowolona, a ja sama muszę przyznać, że też bardzo mi się podoba efekt mojej pracy...

 
Przód kartki: biały, perłowy papier został wytłoczony, a następnie ozdobiony sporą ilością perełek. Czarny pasek papieru przewiązałam wstążką i zrobiłam kokardkę z tiulu ( czasami dobrze przechowywać różne "przydasie", tiul bowiem jest jeszcze pozostałością po moich prezentach ślubnych - a kiedy to było ;) ) na samym dole napis...


Kartka jest dość spora, były do ozdobienia aż 4 skrzydła (nie licząc przodu). Tutaj przykleiłam tekturową Młodą Parę z I-KROPKI, jest tez parę perełek.


 Na kolejnym skrzydle umieściłam chyba najsłynniejszy fragment z Pisma Świętego,
mówiący o MIŁOŚCI

  
Pozostał dwa skrzydła to miejsce kieszonka na pieniądze no i oczywiście życzenia dla Nowożeńców


Kartka wyszła dość gruba, do koperty się zmieściła, jednak chciałam zrobić coś bardziej eleganckiego, co by pasowało do samej kartki.
I tak, po raz pierwszy w mojej "karierze" zrobiłam pudełko na kartkę


Robi sie go wyjątkowo szybko i prosto, wiec myślę, że jeszcze nie raz po nie sięgnę


a jak Wam się podoba moja praca w tej nietypowej, ślubnej kolorystyce??

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz