poniedziałek, 27 października 2014

to dopiero było wyzwanie...

myślałam, że czarno-biała kartka na ślub to było wyzwanie, ale dzisiejsza kartka to pobiła ;)
 Gwiezdne wojny + PZU (może coś za reklamę odpalą) = kartka na Ślub :)
dokładnie z takim "typowym" zestawieniem się zmierzyłam...

 
Przyznam, że robiąc tę kartkę najwięcej czasu spędziłam przed komputerem - tak, dobrze czytacie...  bawiłam się z cudownym programem PAINT (innych jeszcze nie ogarniam, bo nie było takiej potrzeby) trochę czasu minęło zanim uporałam się z tłem tej kartki - ale warto było, w tle znajdziemy najbardziej charakterystyczne postacie Gwiezdnych Wojen.


Znane większości zdanie z tej kultowej serii, przerobiłam na wersję miłosną...


Na środku  serce  - nie byle jakie, ale serce z obecnej kampanii tej znanej firmy ubezpieczeniowej
o której wspomniałam na początku ;) w sercu  imiona Pary Młodej oraz data ślubu


 a jak Wam się podoba taka wersja weselnej kartki??

spokojnego wieczoru i do zobaczenia wkrótce
Michaela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz