czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczna z choinką

Grudzień mi się za chwilę skończy, a ja dopiero jedną świąteczna kartkę Wam pokazałam.
Najwyższy czas aby nadrobić zaległości. Zapraszam
Kartka jest w typowo świątecznych kolorach, mamy i czerwień i zieleń i do tego trochę naturalnych kolorów w postaci trzech tekturowych gwiazdek z I KROPKI oraz choinki.
Choinka jest "skręcona" z dratwy.
Bardzo fajny sposób ozdabiania, może troszkę czasochłonny, ale wydaje mi się,
że efekt końcowy jest tego warty.
Na kartce pojawił się motyw choinki, dlatego też zgłaszam ją na wyzwanie
w PROJECT PREZENT
, "jeśli świętą to tylko z choinką"
tekst alternatywny
do zobaczenia wkrótce
Michaela

6 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem pomysłu :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł. Świetnie to wyszło!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna choinka, bardzo podoba mi się pomysł! Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    P.S. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak nietypowo!!! fajnie! Dziękujemy za dołączenie do zabawy z Projeck Prezent!

    OdpowiedzUsuń