wtorek, 2 grudnia 2014

Krok po kroku...

W ubiegłym roku miałam przyjemność robić kartkę dla dziewczynki,
która bardzo lubi "bawić się" papierem.
Wtedy zaproponowałam kurs na wiatraczek (szczegóły TUTAJ).
Rok minął i zostałam znów poproszona o zrobienie kartki dla Weroniki, postanowiłam po raz kolejny przygotować kartkę z kursem krok po kroku

                      Tym razem solenizantka w swojej kartce znalazła kurs na kwiatki robione z kółek.
przód kartki ozdobiłam "całym" kwiatkiem, a w środku zrobiłam kwiatek z połowy kółek,
ale razem z łodygą. Na kartkę wybrałam bardzo radosną  kolekcję papierów
z GALERII PAPIERU "radość o poranku"
Obok życzeń miejsce znalazł jeszcze cytat, który moim zdaniem pasuje "jak ulał"
już otrzymałam wiadomość, że kartka się tak spodobała Solenizantce, iż nieważne okazały się wszystkie prezenty tylko własnoręczne zrobienie kwiatka :)
bardzo mnie to cieszy i jestem pewna, że za rok będę miała znów nie lada wyzwanie ;)

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz