środa, 18 lutego 2015

Po długiej przerwie...

wypadałoby znów coś pokazać :) nawet nie wiem, czemu tak długo mnie tu nie było??
może ma ktoś jakiś pomysł???
Przez weekend pracowałam nad ślubnymi kartkami - sześcioma na jeden ślub :)
Weselicho było w poniedziałek - nogi mnie jeszcze dzisiaj bolą ;)
Nowożeńcy kartki już na pewno widzieli, tak wiec mogę je już pokazać
 Głównym akcentem tej kartki jest śliczna tekturka z I KROPKI i do tego papier
w soczystym kolorze. Do tego parę kwiatków, ćwieki , perełki, stempel z odpowiednim
napisem i kartka gotowa :)
 Już teraz wiem, że kartka będzie unikatem - w swoim zbiorze miałam tylko jeden mały, kwadrat papieru w tym kolorze no i kawałek papieru, który jest na środku też był tylko jeden.
  teraz chwila relaksu z lekarzami z "na dobre i na złe" - jakość mam słabość do tego serialu, a jutro zadbam o swoją dietę - długo wyczekiwana pizza ze znajomymi ;)

do zobaczenia wkrótce
Michaela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz