poniedziałek, 23 lutego 2015

Zwiewnie i romantycznie...

w moich zbiorach znalazła się najnowsza kolekcja papierów
z Galerii Papieru "Moja Najmilsza". Jest naprawdę prześliczna i do wykorzystania na różne okazje - już teraz wiem, że zagości u mnie na stałe.
Na pierwszy rzut zrobiłam kartkę na Ślub oraz pudełko do kompletu,
całość zachowana w dwóch kolorach - zielonym i ecru.
 
Przód kartki zdobią trzy duże, gniecione kwiatki, ozdobione ćwiekami
Na kartce jest też ręcznie robione, gliniane serce, oraz kawałek bladoróżowego tiulu
( na pewno częściej będę korzystała z glinianych ozdób,
są łatwe do zrobienie, a za to bardzo efektowne)
W środku kartka ma więcej skrzydeł, z cytatami, tekturowymi ozdobami
oraz miejscem na pieniądze.
Na pierwszym planie cudowna kolekcja "moja najmilsza"

Trochę zdjęć się tu dzisiaj pojawiło - mam nadzieję, że daliście radę przez nie przebrnąć :)
a jak Was się podoba najnowsza kolekcja Galerii Papieru??

digi stempelek autorstwa Magdy Tomaszewskiej
do zobaczenia wkrótce
Michaela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz