wtorek, 3 marca 2015

Szarość i róż...

większość scraperek  pokazuje już swoje Wielkanocne kartki,
a ja nawet nie zaczęłam o nich myśleć - w końcu "gdzie tam święta???"
u mnie dalej weselnie... i tak chyba będzie przez większość roku :) sama byłam już na jednym weselu, a jeszcze dwa przede mną ;) jak szaleć to szaleć.
Dzisiaj kolejna kartka, którą Nowożeńcy otrzymali  w lutym...
Kartka jest w formacie DL, otwierana na "dwa skrzydła".
Pojawiają się tu trzy kolory: szary, różowy i biały. Mamy duży napis z imionami Pary Młodej. Są też moje ulubione "gnieciuchy", czyli kwiatki gniecione na mokro. Dodałam też kawałek białej, delikatnej koronki oraz tekturowe serca.
za chwilkę długo wyczekiwany moment - kolejny sezon "Prawa Agaty", bardzo lubię tę pomysłową Panią Adwokat ;) ale najpierw muszę iść posprzątać biurku, po wczorajszej nocce ;) nieraz zastanawiam się jak, ja w tym bałaganie mogę pracować, ale jakoś bez problemu się w tym artystycznym nieładzie odnajduję i dlatego tak trudno przychodzi
mi porządkowanie mojego miejsca pracy

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz