środa, 22 kwietnia 2015

Lata 20...

Bardzo lubię nietypowe zamówienia. Projekty z którymi nie mam na co dzień do czynienia. Właśnie  takim nietypowym projektem było dla mnie zrobienie kartki utrzymanej w stylu lat 20-tych.
Na tej kartce nie mogło zabraknąć ani pereł ani piór...
           Do zrobienia tej kartki użyłam trzech kolorów: szarego, bordo i białego.
     Padło na takie zestawienie kolorystyczne, bo  na szybko udało zdobyć mi się  piórka tylko
       w bordowym kolorze. I to właśnie te piórka oraz perły są główną ozdobą tej kartki.
Dodałam jeszcze trzy białe różyczki - chyba nie byłabym sobą jakby
w mojej pracy nie pojawiły się kwiatki ;)
Kartka jest w formacie DL i otwiera się poprzez dwa "skrzydła"
Kartkę schowałam w pudełku, które ozdobiłam tylko białą kokardką piórkiem i dużą białą perłą

Na kartce pojawił się lekko przerobiony digi stempelek autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej


do zobaczenia wkrótce
Michaela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz