środa, 29 kwietnia 2015

Rocznica ślubu

dzisiaj kartka na piękną - 50tą rocznicę ślubu
Na kartce znajdziemy trochę bladego różu, trochę bieli,
trochę jasnego i ciemniejszego brązu i trochę złota. 
              Jako bazę wykorzystałam przecudowny papier z LemonCraft z kolekcji Dom Róż.               

                                        
Wszystkie kwiatki są robione przeze mnie własnoręcznie.
Są moje ulubione gnieciuchy i nowy wzór kwiatka - śniadaniowiec :) (robię go z papieru śniadaniowego. Kompozycję kwiatową przyozdobiłam jeszcze białą koronką.
Kartka jak ulał wpasowała się kolorystycznie w nowe wyzwanie w Diabelskim Młynie DIABELSKIM MŁYNIE


 Digi stempelek jest ze zbiorów Agi Borysewicz, ja go tylko troszkę przerobiłam
(dodałam pasujące imiona)
do zobaczenia wkrótce
Michaela

4 komentarze: