wtorek, 1 września 2015

Box na Chrzest Święty

dzisiaj prezentuję pudełko na Chrzciny dla dziewczynki.
Z góry przepraszam, za poprzekręcane zdjęcia - od jakiegoś czasu nie mam na to wpływu
- samo się przekręci i już... a ja się denerwuję ... chyba będe musiała poradzić się kogoś bardziej obeznanego w bloggerze i poprosić o pomoc
ale póki co, zostaje opcja skrzywionej głowy ;)
Na środku pudełka zrobiłam mały prostokątny stojaczek.
Z jednej strony przykleiłam tekturowego aniołka,
z drugiej strony zaś urywek modlitwy do Anioła Stróża
Całość w jasnym różu i bieli, z dodatkami zielonych gałązek i perełek.


Dzisiejszy dzień był dla nas szczególny, ponieważ moja starsza córka rozpoczęła naukę w szkole.
Póki co, jest bardzo pozytywnie nastawiona i nie umie się już doczekać jutra - oby ten entuzjazm trwał jak najdłużej.
Na ten wyjątkowy dzień przygotowałam też mojej córce rożek obfitości,
czy też  tak jak my mówimy "tyta". 
Robiłam to w tajemnicy i Magda widziała ją dopiero podczas apelu w szkole -
tym większe było jej zaskoczenie i ogromne zadowolenie.
do zobaczenia wkrótce
Michaela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz