wtorek, 29 września 2015

Dla księżniczki...

 Zaniedbuję Was - wiem. Najmocniej za to przepraszam. Ale przyznać muszę, że zdradziłam kartki z innym rodzajem rękodzielnictwa (pochwale się w późniejszym czasie)
i teraz muszę mój czas dzielić na dwa :)
Do tego wszystkiego, moja starsza córka poszła już do szkoły - a ja razem z nią - trzeba sobie teraz poprzypominać, co niektóre rzeczy ;)
Dzisiaj pokażę wam kartkę dla małej księżniczki.
Jest różowo, landrynkowo - po prostu dziewczęco!
Zapraszam
 Na kartce są przede wszystkim gotowe grafiki z arkusza ScrappBery's z serii Dream Land.
Do tego dodałam kwiatki z dziurkacza z białymi perełkami.
Bazą jest biały papier z wytłoczonymi kropkami.
Jest też napis, otoczony całą masą perełek - iście królewsko
(nie pierwszy raz program sam z siebie obraca mi zdjęcia - tym razem nie mogło być inaczej -
może ktoś z was wie, jak się z tym problemem uporać?))
 
do zobaczenia wkrótce (no przynajmniej mam nadzieję, że wkrótce)
Michaela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz