poniedziałek, 5 października 2015

Mała rzecz, a cieszy...

Taką małą rzeczą, którą od dawna podziwiam na blogach innych scraperek jest TAG.
Tag, to z języka angielskiego niewielkie etykietki, z papieru i nie tylko, służące do umieszczania dodatkowych informacji. Tag może pełnić przeróżne funkcje. Może być elementem dekoracyjnym, częścią kartki, albo tak jak u mnie kawałkiem papieru z przesłaniem :)

                                    Ja po raz pierwszy odkąd bawię się papierem wykonałam tag'a.
Chciałam zrobić przyjaciółkom niespodziankę i przekazać im w nietypowy sposób
wybrany przeze mnie cytat. No i wybór padł właśnie na tę formę.

Zrobiłam mini notesik, który umocowałam do taga za pomocą drewnianej klamerki. Do tego dodałam troche białej dratwy, niebieskie diamenciki, tekturowy napis z WYCINANKI oraz motyla.
A tak wygląda mój pierwszy TAG w całości

 Mam nadzieję, że ten mały prezencik wywoła uśmiech na twarzy i sprawi,
że ten początek tygodnia będzie bardzo przyjemny

do zobaczenia wkrótce
Michaela

1 komentarz: