środa, 13 stycznia 2016

Dawno, dawno temu....

oj bardzo dawno temu mnie tutaj nie było. Usprawiedliwiać się nie będę,
bo ta przerwa dobrze mi zrobiła i była mi po prostu potrzebna. Poprawy nie obiecuję - bo różnie bywa, ale postaram się częściej tutaj zaglądać :)
Dzisiaj na tapetę idzie kartka na 25 rocznicę ślubu.
                  A na kartce kwiatki i kwiatuszki, wszystko biało-szare, parę listków w srebrnym brokacie.
                          Kolory wybrane celowo, bo przecież wiadomo, że 25 Jubileusz Małżeństwa
                                                   potocznie zwany jest Srebrnymi Godami.
Parę kwiatków potraktowałam na "ciepło". 
Pergamin, biały puder, stempel, nagrzewnica i tadam - mi się te kwiatuszki bardzo podobają - a Wam?
a tak kartka prezentuje się w całości 

do zobaczenia w niedalekiej przyszłości - na pewno jeszcze w tym roku ;)
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz