sobota, 14 grudnia 2013

Gwiazdko, gwiazdko...

jasno świeć, ponad nami pięknie leć ;)
Dzisiaj pokażę Wam kolejną kartkę świąteczną z gwiazdkami w roli głównej



 Na kartkę tę wybrałam świąteczny papier w norweskim klimacie. Do tego dobrałam jeszcze papier brązowy i biały. I właśnie w tych dwóch kolorach wycięłam gwiazdki - ale na tym się nie skończyło. Chciałam,żeby ta kartka otrzymała jeszcze jakiś naturalny akcent - wybór padł na korek, z którego powycinałam jeszcze parę gwiazdek.


 Przez środek przewiązana jest jeszcze bardzo delikatna wstążka, no i oczywiście nie mogło zabraknąć napisu "Wesołych Świąt"


Kartkę tę wysyłam na wyzwanie świąteczne w lemonade.

A Wam jak idą przygotowania świąteczne?? 
U nas ciasteczka już gotowe i prawie wszystkie prezenty schowane w szafach ;)

spokojnego wieczoru i przyjemnej niedzieli

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz