poniedziałek, 23 grudnia 2013

srebrzyście...

to już ostatnia świąteczna odsłona, więcej już na pewno nie dam rady pokazać - na kolejne trzeba troszkę poczekać - niecały rok ;)

 

Na tę kartkę wybrałam tylko dwa kolory - biały i srebrny. Srebrny papier wytłoczyłam w gwiazdki. G
Gwiazdki tez powycinałam w różnych wielkościach,  ponaklejałam jedna na drugą
 i ozdobiłam diamencikami.
Z boku kartki dodałam białą wstążkę i do tego napis - tym razem w języku holenderskim.



czy ktoś z was znajdzie jedną różnicę na tych dwóch zdjęciach?? Mi się o tym  przypomniało dopiero, gdy wklejałam te zdjęcia, ale nie mam ich więcej, tak więc jedno zdjęcie jest z małym "ubytkiem" :)


Na koniec chciałam Wam wszystkim życzyć spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych rodzinnego ciepła, wypełnionych wspólnymi rozmowami.
Niech ten czas Bożego Narodzenia wypełni Was radością i miłością.

Michaela


2 komentarze:

  1. nawet bez jednego mini diamencika kartki sa ladne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) p.s. ten mini diamencik jest - uciekł na róg kartki ;)

    OdpowiedzUsuń