wtorek, 3 grudnia 2013

Torebka...

portfelik i kartka - taki zestaw udało mi się ostatnio stworzyć i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo dumna. Po raz pierwszy robiłam torebkę, a jednocześnie taką przestrzenna pracę. Ale - nie taki diabeł straszny jakim go malują. Torebkę robi się naprawde szybko - a dodatki w postaci kartki i portfelika to już same wyszły spod moich palców.





Najpierw zaczęłam od torebki - nie chciałam szaleć z kolorami i dodatkami, dlatego też wybrałam papier brązowy, do tego papier w różyczki i nuty. Pojawiła się też brązowa wstążka i srebrna klamra. Do tego trzy różowe kwiatki ozdobione diamentami.  I torebka gotowa ;)



Jak już najważniejszy element - torebka - był gotowy, to mogłam zabrać się za resztę. Szybciutko zrobiłam kartkę dla solenizantki - kolorystycznie tak samo jak na torebce, a na koniec powstał mały portfelik.


Muszę przyznać, że naprawdę byłam zdziwiona tym, jak szybko można zrobić tę torebkę. 
Myślę, że nie będzie ona jedyna i, że za jakiś czas będę mogła wam pokazać kolejny model ;)


do zobaczenia wkrótce
Michaela

2 komentarze: