czwartek, 6 listopada 2014

Świątecznie...

pomalutku (niektórzy by powiedzieli "dopiero teraz") zaczynam pracować nad świątecznymi kartkami. Dzisiejsza kartka, była robiona specjalnie na ZABAWĘ WYMIANKOWĄ z ARTIMENO. Więcej na temat tej zabawy, w późniejszym terminie, dzisiaj tylko kartka :)

Kartka jest w typowo świątecznym klimacie.
Jest stajenka, są gwiazdki, dzwoneczek jest też i poisencja.


Na kartce pojawiają się trzy kolory: bordo, zieleń i ecru.
Brzegi papierów postrzępiłam nożykiem (ostatnio bardzo lubię w ten sposób "niszczyć" papier). 
Jeden z papierów wytłoczyłam w gwiazdki, które są niemalże identyczne z tymi które wydziurkowałam jak i tymi tekturowymi. Gdzieniegdzie dodałam również perełki w płynie.


Ja teraz robię sobie krótki urlop - pakuję moje córki do pociągu i jedziemy do Niemiec do rodziny :)

do zobaczenia wkrótce
Michaela

3 komentarze:

  1. Michaela! Karteczka jest boska! Wczoraj dostałam paczuszkę od Ciebie. Wszystko jest prześliczne, bardzo dziękuję :) Karteczka już leży na półce i podziwiam :) Dziękuję i również wszystkiego życzę na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Michaela bardzo cię przepraszam i proszę o wybaczenie ... karteczkę w ramach wymianki wyślę w poniedziałek. Mam niezbyt sprawne ręce... i nie mogłam wcześniej jej zrobić. Dziękuję za wyrozumiałość. Jeszcze raz przepraszam :)
    Twoja karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu... będę czekać z niecierpliwością :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa

      Usuń