piątek, 28 listopada 2014

Nowe stemple i dziurkacz..

niedawno dostałam przecudny zestaw stempli oraz pasujący do tego dziurkacz,
więc nadszedł czas wypróbowania tego kreatywnego prezentu. 

Na  te kartkę wybrałam trzy kolory: mango, jasny brąz oraz biały.
Jasno brązowy papier wytłoczyłam w kropeczki. Na środku umieściłam napis
spod którego wychodzi biała dratwa. Przyfrunął też jeden tekturowy motyl.
Całość ozdobiłam wspomnianym na początku prezentem : wystemplowałam,
a następnie wydziurkowałam te małe, urocze kwiatki.
Na środku każdego przykleiłam perełkę.

Kartka w całości

przede mną pracowity, a zarazem zabawowy weekend - jutro wyjeżdżam na obóz treningowy
z zespołem. Coś czuję, że w poniedziałek ręce będą mocno bolały -
już długo nie ćwiczyłam na moim instrumencie, a za trzy tygodnie mamy koncert!


do zobaczenia wkrótce
Michaela


4 komentarze: