piątek, 19 czerwca 2015

Pożegnanie z Przedszkolem...

wyobraźcie sobie, że moja starsza córka, kończy już swoją przygodę z Przedszkolem - od września zaczynamy nowy etap - Szkoła! Dzisiaj odbyło się w naszym Przedszkolu uroczyste zakończenie, dzieci przygotowały wzruszający program artystyczny (ja tradycyjnie się poryczałam - ale na szczęście nie ja jedna). Na tę wyjątkowa okaże musiałam oczywiście przygotować coś dla Wszystkich Pań, które przez te kilka lat stworzyły naszym dzieciom drugi dom.
Nie chciałam robić tradycyjnej kartki, chciałam aby Pani mogły po tę pamiątkę sięgać częściej... Tak wiec zrobiłam minie książkę, ze zdjęciami wszystkich dzieci (na szczęście jest ich tylko 7 :)) oraz z cytatami. Mam nadzieję, że dzięki tym cytatom Panie Przedszkolanki będą sobie za każdym razem przypominały, jak ważna jest ich rola w życiu naszych najmłodszych.
Po raz kolejny zdjęcia same się przekręcają.- trudno trzeba obrócić komputer
Tak wygląda książeczka w środku. Po nóż poszła najnowsza kolekcja papierów z Galerii Papieru - do takich prac są idealne. Gdzieniegdzie przysiadł tez drewniany motyl (uśmiechnięta buźka na zdjęciu to moja pociecha, resztę twarzyczek zamazałam)
Przód ozdobiłam wiatraczkiem.
Nazbierała się cała armia tych książeczek - Panie były wzruszone,
więc opłacało się poświecić wczorajszą noc ;)
Zrobiłam też upominki dla pozostałych pracowników Przedszkola (kucharki, intendentka, woźny ...)
Dla nich wykonałam małe rożki, do których można dodać jakąś drobnostkę czy tez upominek.
W tym wypadku były to cukierki.

        "Rogów obfitości" również było pięć. Robi się je bardzo szybko i chyba zacznę częściej  sięgać po te formę w moich pracach.
do zobaczenia wkrótce
Michaela

3 komentarze:

  1. Świetna robota Pani Michaelo, proszę wrzucać tu częściej swoje pomysły. Ja raz jeszcze dziękuję za wspaniałą pamiątkę na długie lata.N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością wykonałam upominki dla Pań :) i jeżeli doba się troszkę naciągnie - tak do 36 h, to wtedy na pewno będę częściej tu coś zamieszczać ;)

      Usuń
  2. ależ śliczności w takich cudownych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń