wtorek, 30 czerwca 2015

Słonecznie...

Dzisiaj słoneczna kartka - jako podziękowanie dla Pani Wychowawczyni
Kwiatki na kartce są wstemplowywane i wydziurkowane (te cudne zestawy zostały mi jakiś czas temu sprezentowane) . Kwiatki ozdobiłam ćwiekami i perełkami. Do tego musiałam oczywiście dodać listki.
W środku znajdziemy kwiatki z imionami dzieci.
I jeszcze raz kartka w całej swej okazałości - jest ona w większym formacie niż te, które robię na codzień.
Użyłam kartonu w kolorze mango jak i papieru  STUDIA 75 z kolekcji Palce Lizać. Użyłam też delikatnej, białej koronki. I do tego digi stempel od Katarzyna Coda Kowalska znaleziony TUTAJ
a że kartka jest tak żółciutka i tak słoneczna, że chyba bardziej już się nie da - zgłaszam ja na wyzwanie "Żółte Wakacje" w ProjectPrezent

kolorystycznie pasuje też do palety zaproponowanej przez Kwiat Dolnośląski w Wyzwaniu z Paletą

do zobaczenia wkrótce
Michaela

5 komentarzy:

  1. Cieplutka karteczka, prawdziwie słoneczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczna pięknie., tylko zabrakło trochę różu.
    Dzięki za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka . Dziękuję za udział w wyzwniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, dellikatna kartka.Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń