czwartek, 9 stycznia 2014

Gratulacje...

Nowy Rok rozpoczynam od kartki gratulacyjnej z okazji zdanego egzaminu tudzież obrony pracy doktorskiej ;) Nad tą kartką siedziałam naprawdę długo (tylko moja znajoma, która zamawiała tę kartkę wie naprawdę, ile czasu potrzebowałam ) ponieważ nie miałam żadnego pomysłu. Już robiłam podobne karki dla pani magister położnictwa i pani magister ekonomii, ale to zadanie było wyjątkowe - przede wszystkim nie mogło być za kolorowo i kwieciście, bo to kartka dla mężczyzny....



                                 Ale w końcu naszła mnie wena twórcza i powstała ta oto kartka.
            Pobawiłam sie tu paroma warstwami papieru (jeden z nich pochodzi z kolekcji lemonade)
                                         i muszę przyznać, że efekt mi się naprawdę spodobał.


boki cieńszego paska ozdobiłam ćwiekami i dodałam napis, który jest w języku niemieckim. Jako wykończenie kartki przykleiłam jeszcze tekturowy ołówek (z wycinanki)


Ja teraz siedzę w domu, ponieważ starsza córka się rozłożyła i już drugi raz w przeciągu pół roku ma anginę. No, a teraz obydwie smerfetki ucinają sobie drzemkę, wiec mama ma chwilkę dla siebie.


do zobaczenia wkrótce
Michaela Koczwara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz