piątek, 13 czerwca 2014

Bucikowe inspiracje...

Szpileczki, baletki i inne buciki to tytuł wyzwania na ARTIMENO,
w którym postanowiłam wziąć udział. Gdy przeczytałam o wyzwaniu pierwszym pomysłem był BOX z okazji narodzin z maleńkimi bucikami... jednak widziałam, że ten motyw bardzo często się przewija
w pracach, które biorą udział w wyzwaniu, tak więc postanowiłam stworzyć coś innego...
Szperając w internecie natrafiłam na śliczną grafikę baletek...


 Na tej parze baletek oparłam całą swoją pracę zaczynając od wyboru kolorów  - róż, ecru i jasny brąz.
przez środek przewinęłam koronkę i "postawiłam" baletki.
Boki kartki ozdobiłam ćwiekami



 U dołu przykleiłam różę, która zrobiłam sama (na mokro).
Są też trzy małe kwiatki z perełkami i brązowe listki. Na kartce usiadły też dwa motylki


Najmocniej przepraszam, za jakość zdjęć, ale jest już późno,
a mój aparat nie radzi sobie ze sztucznym oświetleniem.
A, że wpis musiał powstać dzisiaj, to zdjęcia są jakie są.

Jak już wspomniałam we wstępie, kartkę zgłaszam na wyzwanie #25 Szpileczki, baletki i inne buciki


Teraz już do łóżka - jutro bardzo intensywny dzień - rano wyjazd do Wisły na konkurs,
a popołudniu występy w ramach Festiwalu "Śląsk -  Kraina wielu Kultur"

Spokojnej nocy Wam życzę i przyjemnego weekendu
do zobaczenia wkrótce
Michaela

2 komentarze:

  1. Piękna kartka, zrobiona z gustem, delikatna i efektowna:) Dziękuj.ę za udział w zabawie, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń