sobota, 21 czerwca 2014

Kolorowo i energetycznie...

zostałam poproszona o zrobienie kilku kartek na zakończenie roku szkolnego/przedszkolnego.
Dzisiaj pokażę Wam jedną z nich - podziękowanie dla Pani Przedszkolanki



Gdy zaczynałam robić tę kartkę miałam przygotowane zupełnie inne papiery - dominowały pastele. Ale pomyślałam sobie, że jest to kartka od dzieci, więc powinna być bardzo kolorowa i wesoła. Jak pomyślałam tak tez zrobiłam. Nawinęły mi się świetne papiery w kropki w  dwóch zestawieniach kolorystycznych - jest wersja "chłopięca" i "dziewczęca" .Z jednego boku ułożyłam bardzo kolorową kompozycję kwiatową, która współgra z "kropkowanym" papierem. Środkiem każdego kwiatka jest biały kryształek.


Z drugiej strony napisu przykleiłam dwa wiatraczki


W środku kartki są życzenia dla Pani Przedszkolanki, oraz kwiatki z imionami wszystkich dzieci, które kończą swoja przygodę z Przedszkolem, myślę, ze taka kartka będzie świetną pamiątka dla obdarowanej.


I jeszcze raz kartka w całości

życzę Wam przyjemnego i spokojnego weekendu

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz