środa, 27 listopada 2013

Różowiutko...

Dostałam zlecenie na kartkę dla dziewczynki z okazji "8" urodzin - niby proste, ale był mały haczyk. Dziewczynka ta bardzo lubi "bawić się z papierem" i tworzyć różne rzeczy - i to jej hobby miało się również pojawić na kartce. 
Pokażę wam co udało mi się w tym temacie stworzyć ;)

 
Przód kartki ozdobiłam delikatnie i wykorzystałam  do tego dwa kolory - różowy i biały. 
 Kartka jest rozkładana, na jednym "skrzydle" przysiadła wróżka (tekturowa z wycinanki) 
oraz gwiazdka z cyfrą "8". 
Drugie "skrzydło" ozdobiłam kwiatkami z diamencikami, pojawił się również napis.


A w środku.... wyżyłam się artystycznie i zrobiłam dla Jubilatki kursik na robienie wiatraczka - 
krok po kroku, 


 łącznie z efektem końcowym - gotowym wiatraczkiem



Mam nadzieję, że Jubilatce kartka się spodobała i że przyda jej się kursik na wiatraczek.

A ja jestem z siebie dumna - bo w KOŃCU udało mi się rozpocząć robienie kartek na Święta :)
za niedługo - mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się coś na bloggu.

do zobaczenia wkrótce
Michaela Koczwara

1 komentarz: