poniedziałek, 24 czerwca 2013

Bzzz, bzzz .....

jak ja uwielbiam nietypowe kartki i bardzo osobiste zamówienia - naprawdę - to nie jest żart!!! w końcu nie co dzień się robi kartkę np. dla pszczelarza - a takie właśnie zamówienie otrzymałam ; )
przy wymyślaniu kartki pewno było, że MUSI się tak znaleźć choć jedna pszczoła, ale co dalej?....



Dalej miałam pomysł, aby zrobić ul, jednak stwierdziłam, że może on nie wyjść tak jak bym tego chciała.
W głowie miałam "wizję", żeby tło było zrobione w formie okręgu - i tak też zrobiłam.
I później przypomniało mi się zdjęcie, które wczoraj przysłała mi moja szwagierka. Zrobiła ona takie opakowanie na herbatę i pojawił się tam motyw plastra miodu - bingo!!! Te plastry okazały się strzałem
w dziesiątkę, wprost idealnie odnalazły się na kartce.
Żeby jeszcze trochę ożywić kartkę dodałam czerwone kwiatki.


Ja jestem z tej kartki bardzo zadowolona, mam nadzieję, ze Jubilatowi też się spodoba ;)
Teraz idę się trochę powygłupiać z dziewczynami, a jak już padną do łóżek,
to kolejna kartka na mnie czeka :)


do zobaczenia wkrótce
Michaela

2 komentarze: