piątek, 28 czerwca 2013

Ślub...

premiera na blogu ;) po raz pierwszy zamieszczam kartki na ślub... nie mam pojęcia czemu dopiero teraz -
w końcu zrobiłam ich już całe mnóstwo. W każdym bądź razie, trzeba nadrobić te zaległości i pochwalić się ślubnymi kartkami ...


Ostatnio jakoś mam słabość do tego wzoru kartki, głównym punktem są tutaj serca. Serca ozdobione quilingowym wzorem i perełkami, a w środku imiona Nowożeńców.


Z boku przewlekłam parę razy cienką wstążkę i dodałam napis.


Jak już wspominałam, bardzo lubię ten wzór :) tu jeszcze dwie "inne" kartki z tej serii



Tak, teraz idę trochę ogarnąć dom, a później po Magdę do przedszkola. Dzisiaj są na wycieczce w mini zoo, pogoda pod psem, no ale co zrobić.
No, a potem zaczynamy WAKACJE!!! Oby tylko pogoda nam dopisała!!!

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

2 komentarze: