wtorek, 4 czerwca 2013

Moje pierwsze wyzwanie...

w końcu muszę spróbować i wystawić moją pracę na wyzwanie.
W sklepach, w których kupuję papiery i inne akcesoria, nieraz widziałam informacje o wyzwaniach
w których mogą wziąć udział wszyscy kreatywni posiadający bloga lub stronkę. Bloga już mam, więc czemu nie spróbować??? Odwiedziłam jedną stronę i napotkałam na rozpoczynające się wyzwanie - temat bardzo fajny - "świętujemy Dzień Dziecka". Ja postanowiłam sobie zrobić prawdziwe wyzwanie i "rzuciłam" się na kartkę dla chłopca - bo z tymi mam zawsze największy problem...


W tej kartce postawiłam na cztery kolory - niebieski, czerwona kratka, biały i pisakowy. Najpierw zrobiłam piłkę - z niej też jestem dumna, bo wcześniej to tak niefachowo drukowałam je
i przyklejałam na kartkę - a tym razem zrobiłam całkiem sama ;) i muszę przyznać, ze robi się ją bardzo szybko. Powycinałam kwadraciki i nakleiłam na piaskowe tło.

 
Dodałam napis, przykleiłam piłkę i czegoś mi brakowało... Dodałam więc jeszcze kwiatki ozdobione czerwonymi guzikami. I kartka gotowa ;)


Ja jestem z niej bardzo zadowolona, wręcz dumna i dlatego zgłaszam ją na wyzwanie w lemonade.
A wam, jak się moja kartka podoba???

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz