piątek, 16 sierpnia 2013

Z piłką w tle...

wczorajszy wolny dzień minął w rodzinnej atmosferze - moja Babcia (a raczej Oma) obchodziła swoje "85" urodziny. Więc idealna okazja do imprezki. Niestety nie udało mi się załapać na długi weekend i dzisiaj znów do pracy. Ale chcę wam jeszcze szybko pokazać kartkę, którą ostatnio robiłam.... Na pierwszy rzut oka, wydaję się, że to kartka dla mężczyzny, ale....


 No właśnie ALE. Ciotka znajomej uwielbia piłkę nożną!!! I pomimo swego wieku nadal chodzi na mecze swojej ulubionej drużyny - nic tylko podziwiać! Stąd też na kartce piłka. Obok piłki "posadziłam" trzy kwiatki quilingowe. Przyfrunął również biały motylek, którego wyciąłam dwa razy i podkleiłam co daje efekt jakby motyl naprawdę latał.



Na kartce znalazła się również cyfra "80" i napis wszystkiego dobrego w języku niemieckim.
A całość w odcieniach jasnego fioletu, szarości no i biel jako baza.



Tak, wpis zrobiony to teraz mogę jechać do pracy - jeszcze jak by mi się chciało tak jak mi się nie chce to by było dobrze :) no ale cóż, trzeba zagryźć zęby  i przebrnąć przez te 8 godzin, a potem znów mogę się bawić z dzieciaczkami :) no a w sobotę kolejna imprezka - 6 urodzinki chrześnicy mojego męża :)


Do zobaczenia wkrótce
Michaela






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz