sobota, 11 stycznia 2014

poświąteczne porządki w papierach...

dzięki wyzwaniu, które znalazłam w i-kropka, przekonałam się, że nawet z papieru o świątecznym motywie można wyczarować kartkę na zupełnie inną okazję.





Kartę, tę przygotowałam specjalnie na to wyzwanie - ale już znalazła swojego nabywcę - 
co mnie bardzo cieszy. 
Jako bazy użyłam papieru z sklepu i-kropka z kolekcji "śnieżne dni". Po przekątnej przykleiłam śliczną koronkę w kolorze ecru. Przy tej kartce postanowiłam się znów pobawić quilingiem - bo muszę przyznać, ze już dawno nie sięgałam po tę metodę ozdabiania. 
 I tak sobie poskręcałam tę oto kompozycję w kolorze różu i brązu, dodałam również parę perełek.


A tak wygląda kartka w całości


Jak już wspominałam na wstępie, kartka ta wędruje na wyzwanie "Poświąteczne porządki" w i-kropce

 

do zobaczenia wkrótce

Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz