czwartek, 30 stycznia 2014

W letnich kolorach....

zimie na przekór zrobiłam kartkę przy której zrobiło mi się od razu cieplej...

 

 Jakiś czas temu dostałam w prezencie śliczne papiery ozdobne i to właśnie jeden z nich wykorzystałam na tej kartce. Bazą jest papier w żółtym odcieniu i to właśnie on dał dużo ciepła tej kartce.
Ostatnio bardzo spodobały mi się kwiatki, które się zgniata po uprzednim namoczeniu. Długo stawiałam opór wobec tej techniki, ale jak już spróbowałam to teraz nie mogę palców od nich oderwać :)
Kwiatki są w dwóch odcieniach niebieskiego i do tego dodałam jeszcze zielone listki.



 A tak wygląda kartka w całości


Jutro, w ostatni dzień ferii wybieramy się na wycieczkę pociągiem do pobliskiego Rybnika, tam też mamy w planach parę atrakcji dla najmłodszych :)
ale i tak dla dzieci największą przygodą jest sama jazda pociągiem ;)


do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz