piątek, 10 stycznia 2014

urodziny i nie tylko...

na początek Nowego Roku posypały się nowe zamówienia, więc trzeba  popracować. 
Troszeczkę odpoczęłam od robienia kartek, ponieważ cały okres przedświąteczny i między świętami - nie robiłam nic na moim biurku - jedynie porządek :) ale przyznaję, że czasem taka przerwa jest potrzebna, aby później z nowym zapałem i z nowymi pomysłami zacząć tworzyć.

 
Dzisiaj pokażę Wam dwie kartki, pierwsza z nich jest na "85" urodziny dla kobiety. Jako bazy użyłam papieru w odcieniu jasnego brązu i do tego dołożyłam papier w tym samym kolorze ale z dodatkiem ecru. Przez środek przewinęłam wstążkę również w kolorze ecru


 

 Kartkę ozdobiłam kwiatkami w trzech kolorach i wielkościach. Pojawia się oliwkowa zieleń, malinowy i ecru - wszystkie wykończone perełką. Do tego jeszcze wiek solenizantki.

                                                                                           
                     Taka samą kompozycje z kwiatów ułożyłam na kolejnej kartce,
 niestety tutaj okazja nie jest już taka radosna, ale i takie kartki czasem przychodzi mi zrobić.     


Na tę kartkę kondolencyjną wybrałam trzy kolory: czarny, szary i biały. Biała wstążkę przewiązałam przez środek, a z prawego boku ułożyłam (tak jak wyżej) kompozycję z różnych kwiatów.
Dodałam też cytat Goethego w języku niemieckim. Mam nadzieję, że takich kartek w tym roku nie będę musiała zbyt dużo robić - zdecydowanie bardziej wolę inne okazje...

życze Wam przyjemnego dnia
i do zobaczenia wkrótce

Michaela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz