niedziela, 19 stycznia 2014

wspólna praca...

dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą już za parę chwil przekażemy Jubilatce - "6" - letniej Helence, a zrobiłam ją wspólnie z moją straszą córką, a właściwie to ona wykonała największą część tej kartki :)

 


Przód kartki należał "do mnie" i tutaj zrobiłam wiatraczek. Nie pojawiają się tutaj żadne napisy ponieważ wiatraczkiem można kręcić i mógłby zahaczać o napisy.
Całą kartkę zrobiłam w formie książeczki, która jest zamknięta za pomocą wstążki. Kolory może i nie są typowo dziewczęce, jednak mi się to zestawienie bardzo podoba.


 A na każdej stronie pojawiają się życzenia oraz obrazek pokolorowany przez Magdę.




Nasze wspólne dzieło naprawdę mi się podoba, a Magda jest bardzo dumna,
że z jej pomocą powstała taka kartka.

My jedziemy teraz na kawę i tort :) a Wam życzę przyjemnego niedzielnego popołudnia

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz