wtorek, 17 września 2013

ach te męskie kartki...

no właśnie, te męskie kartki są zawsze dla mnie ogromny wyzwaniem. Nigdy nie wiem od razu co i jak zrobić. Tym razem było tak samo - wiecznie przeglądałam moje papiery w poszukiwaniu natchnienia, inspiracji, pomysłu, aż w końcu znalazłam....

 




Do zrobienia miałam kartką na okrągłe "50" urodziny. Zdecydowałam się na papier w dużą kratkę w odcieniach zieleni, bordo i ecru. Kartkę zrobiłam w formacie DL, u góry i dołu nakleiłam papier w kratkę razem z podkładem w kolorze bordo, a środek zostawiłam wolny. W tym pustym środku wylądowały wycięte koła wraz z "50", a obok trzy kwiatki i liście bluszczu.



Na dole umieściłam wstemplowany napis : "z najlepszymi życzeniami" i dokleiłam ważkę.


I tak udało mi się przebrnąć przez kolejną męską kartkę. i muszę przyznać, że wzór tak mi się spodobał, że został od razu powielony razy 4 ;)
Generalnie zauważyłam, że czas, a raczej jego brak to totalny zabójca kreatywności. Zamiast wymyślać nowe wzory - zaczynam powielać to co już robiłam :( ale z drugiej strony, skoro, się komuś podoba - to czemu nie powielać :)


A tak swoją drogą - wczoraj dostałam zamówienie na kartkę na "50" urodziny dla pana, który jest właścicielem dużej ilości... krów :) pomysłu jeszcze nie mam, ale wymyślić coś muszę - i to na pewno bedzie kreatywna praca ;)


do zobaczenia wkrótce
Michaela Koczwara


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz