poniedziałek, 9 września 2013

z najlepszymi życzeniami....

Od dłuższego czasu leżą u mnie na półce stemple i dziurkacz w formie kwiatka, ale jakoś do tej pory nie umiałam się zebrać aby coś z nich stworzyć. Ale w końcu nadszedł ten dzień w którym wykorzystałam moje cudeńka zakupione w Niemczech i powstała kartka urodzinowa i nie tylko.....

Jako bazy użyłam białego papieru, który "wykropkowałam" stemplem zakupionym niedawno w jednym z moich ulubionych sklepów lemonadestamps (i już teraz wiem, że ten stempel będzie należał do moich ulubionych) z tego samego sklepu pochodzi również napis: z najlepszymi życzeniami. Do bazy dodałam również fioletowy papier i nakleiłam koronkę w odcieniach ecru (również nabytek z Niemiec). 




 

Po tym jak baza była gotowa, mogłam w końcu użyć mojego sprzętu. Tak więc wzięłam fioletowy tusz, biały papier i wybrałam sobie jeden wzór kwiatka ( spośród 6, które mam w swoim posiadaniu ). Kolejnym krokiem było wydziurkowanie kwiatków. Ja białą bazę kwiatka uzupełniłam jeszcze dwoma kwiatkami w odcieniach brązu, aby całość uzyskała efekt 3D. Na środek każdego kwiatka nakleiłam jeszcze po małej perełce.

 

Obok kwiatków przykleiłam jeszcze parę gałązek również w odcieniach brązu. I kartka gotowa.
Mi osobiście  bardzo się podoba, jest prosta, delikatna i w innym stylu niz dotychczas robiłam.


Idąc za ciosem i bazując na wzorze z kartki zrobiłam zawieszkę na szampana (również do wykorzystania na innych butelkach)



Weekend był dla mnie bardzo pracowity, ale chwila wytchnienia też była. W sobotę byłam z córkami na dożynkach gminnych w Bolesławiu, a wczoraj zajadałam się pysznymi ciastkami na urodzinach mojej mamy ;)

życzę Wam miłego dnia

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz