niedziela, 29 września 2013

muuuuuusiała być krowa....

w ostatnim wpisie zapowiadałam, że dostałam zlecenie na kartkę dla pana który ma dużo krów. Tak więc na kartce muuusiała pojawić się krówka ;) trochę musiałam poszperać w internecie, aby znaleźć odpowiedni szablon krowy - aż tak zdolna to nie jestem, żeby sobie jeszcze krowę narysować ;) ale szablon znalazłam
i oto co powstało....

Ostatnio z Niemiec dostałam nową dostawę papierów ;) coś też sobie dokupiłam i bazując na samych nowościach zrobiłam tę kartkę. Pojawiają się odcienie brązu, oliwkowa zieleń, zielona i żółta kratka no i biel.
Głowę krowy nakleiłam na kwiatek w żółtą kratkę, obok dodałam napis.

Górę kartki ozdobiłam podkową, liczbą "50" (wiek solenizanta) oraz kawałkiem gałązki. Podkowa i gałązka pochodzą z wycinanki.


I jeszcze raz kartka w całości


Za oknami ślicznie świeci słoneczko - trzeba taką fajną pogodę wykorzystać i wybieramy się z rodzinką na rowery - mam nadzieję, że dam radę - bo z moją kondycją jest kiepsko ...

przyjemnego niedzielnnego popołudnia

do zobaczenia wkórtce
Michaela

1 komentarz:

  1. Kartka super...solenizant bardzo zadowolony z wyjątkowej kartki:)

    OdpowiedzUsuń