środa, 18 września 2013

pomalutku się przełamuję...

i zaczynam się "wyżywać" artystycznie na kartkach dla mężczyzn i zaczynam robić kartki w zupełnie innym stylu niż ten, do którego się przyzwyczaiłam. Odkrywam nowe możliwości, nowe papiery i tym samym nowe sklepy ;) chociaż przyznam, że mam swoje dwa ulubione :) i to właśnie materiały z tych dwóch sklepów królują w dzisiejszej kartce....


na kartkę wybrałam dwa papiery ze sklepu lemonadestamps, brązowy oraz stylizowany na starą gazetę. Papier przewiązałam brązową wstążką. Na jej środek nakleiłam kwadracik brązowego papieru i go "lekko" przyozdobiłam :) wydziurkowałam kwiatek z białego papieru do pieczenia :) (genialny pomysł, który znalazłam u mojej  szwagierki Justyny). A wokół kwiatka przykleiłam małe trybiki zakupione w moim drugim ulubionym sklepie wycinance.


Do tego dołożyłam jeszcze napis: "z najlepszymi życzeniami" no i kartka gotowa :) Pierwszy raz zrobiłam męska kartkę w tak szybkim tempie :)


Wczoraj zrobiłam sobie dzień przerwy od kartek i położyłam się do łóżka z książką - już naprawdę nie pamiętam kiedy ostatnio udało mi się jakąkolwiek książkę przeczytać. No fakt - bajki czytam na okrągło ;) więc nie jest tak źle ;), ale dobrze jest czasem poczytać coś dla siebie i się tak naprawdę odprężyć...
Ale dzisiaj już tak dobrze nie będzie - kolejne kartki czekają...no ale to też jest forma odprężenia ;)

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz