piątek, 13 września 2013

Kolorowe kredki...

a raczej tylko jedna kredka, którą zrobiłam na rozpoczęcie roku szkolnego dla dziewczynki.
Kartka w kształcie kredki jest bardzo prosta do wykonania, a przy tym bardzo fajna - zobaczcie sami....

Jak widać, po napisie, kartka ta również zawędrowała do Niemiec. Miałam na jej wykonanie bardzo mało czasu, bo jak mi to znajoma napisała : jest potrzebna "na cito". Udało mi się ją zrobić w trybie ekspresowym i efekt końcowy mnie też zadowolił - mam nadzieję, że Nadine też się spodobała ta kredka :)



Postawiałam na dziewczęce kolory, przeważa róż, przełamany innymi "żywymi" barwami. Całość wyszła po prostu kolorowo - tak jak powinno być w szkole ;)


Kartkę tę zgłaszam na wyzwanie "Wracamy do szkoły" w lemonade.

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz