poniedziałek, 11 listopada 2013

Dla pana na "50" urodziny

ostatnio nawinęło mi się zlecenie na "50" urodziny dla hydraulika, ale w ciągu tygodnia z jednej kartki
zrobiły się trzy ;) Tak więc musiałam trochę pomyśleć i wyczarować trzy różne kartki dla jednego 
mężczyzny :) jedna z tych kartek pojawiła się już w wczorajszym poście, dzisiaj dwie kolejne...

Ta była pierwsza którą zrobiłam,  wybrałam na nią papier imitujący drewno pochodzący z lemonadestamps, do tego papier zielony i ecru. Na środku umieściłam "50" i ozdobiłam trzema kwiatkami. Papiery przewiązałam brązową wstążka, którą później ukryłam pod zwykłą dratwą. Dodałam też tekturkowe ozdoby, które akurat pasowały do tematu kartki. Do tego jeszcze napis.


W tym samym stylu zrobiłam od razu jeszcze jedną kartkę (na inne urodziny) Tutaj  pojawia się trochę więcej kwiatków i zamiast tekturowych narzędzi mamy podkowę.


 A tu druga kartka dla pana hydraulika. Narzędzi już nie ma ale pojawiają się malutkie trybiki. Do tego dwa kwiatki, których brzegi potuszowałąm na zielono. Tutaj znów zdecydowałam się na papier zielony, ecru oraz papier pochodzący z kolekcji lemonadestamps.


 Kwiatki i trybiki umieściłam na  "fladze" i dodałam jeszcze cyfrę z wiekiem solenizanta


Ja, jestem zadowolona, że udało mi się zmajstrować trzy różne kartki i mam nadzieję, że solenizantowi się również spodobają.

Dzisiaj jeszcze w programie przemarsz św. Marcina i pyszne rogaliki ;)

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz