niedziela, 10 listopada 2013

Ale się wkręciłam ...

to już pomału można nazywać nałogiem, albo uzależnieniem od siedzenia przy biurku :) a teraz na dodatek mam jeszcze big shota i chciałabym po prostu  poznać jego możliwości, dlatego siedzę, kręcę, układam, kleję, przekładam....po prostu tworzę :) 
dzisiaj pokaże wam jedną kartkę w trzech wydaniach :) wzór mi sie bardzo spodobał, a że akurat mam mnóstwo urodzinowych kartek do zrobienia, tak więc pokombinowałam tylko z kolorami


Od tej kartki zaczęłam, wybrałam kolor zielony, jasny brąz i ecru, Baza jest wytłoczona, kwiatki wydziurkowałam i umocowałam za pomocą ćwieków. Dodałam też dwa elementy quilingowe oraz tekturowe listki. Do tego cyfra "60", kokardka i napis

 


 Druga kartka jest bardzo stonowana, pojawiają się tylko dwa kolory: jasny brąz i ecru



 I trzeci wzór w kolorach malinowym i ecru



Ja teraz wybieram się z dzieciaczkami w odwiedziny do rodziny, niestety sama - mąż dzisiaj goni za piłką na boisku  (to jego nałóg).
Wam życzę przyjemnego, niedzielnego popołudnia.

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie najładniejsza ta w brązie i ecru, ale wszystkie są piękne:) Misia to dobra firma!;D Pozdrawiam, miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń