czwartek, 7 listopada 2013

quilingowo...

Dzisiaj chciałam wam pokazać kartkę, nad którą pracowałam wczoraj. Trochę się nakręciłam, paluszki popracowały i oto co z tego kręcenia wyszło...

 


Kartka ta jest zrobiona z jednego z podstawowych kształtów quilingowych. Najpierw zrobiłam kółka, a potem uformowałam z nich owale (fachowo: markizy). Wykorzystałam do tego trzy kolory, które później ułożyłam w takie kwiatki.


Do tego dołożyłam kokardkę w odpowiednim kolorze, napis i liczbę "60".  I kartka gotowa ;)


Dzisiaj po południu miałam  - a raczej moja córka miała gości -  tym razem obchodzimy jej urodziny przez cały tydzień ;) dzieciaki się fajnie pobawiły, mamuśki poplotkowały - po prostu miłe popołudnie. A teraz sobie umilę jeszcze wieczór i siadam do biurka ;)

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz