czwartek, 28 listopada 2013

Kartki świąteczne - pierwsza odsłona...

w końcu się udało i mogę Wam zaprezentować moją pierwszą, tegoroczną kartkę świąteczną





Na kartce dominują dwa odcienie - biały i niebieski. Papiery przewiązałam białą wstążką, na której pojawiły się gwiazdki w różnych wielkościach. Do tego dodałam napis - tutaj po niemiecku, bo moje pierwsze zamówienie wędruje właśnie za naszą granicę. 



Ten sam motyw kartki, ale tło troszkę ciemniejsze i doszedł jeszcze srebrny papier.


Muszę przyznać, że ta kartka, choć bardzo delikatna, przypadła mi do gustu - niestety chyba będą to unikaty ponieważ nie posiadam więcej tak fajnego papieru :( no chyba, że przez przypadek wpadnie coś jeszcze w moje ręce ;)
Te karteczki wysyłam na wyzwanie "Świętujemy z prostotą" w Lemonade

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz